Zde naleznete odpovědi k různým tématům.

Pokud byste měli jakékoliv dotazy, kontaktujte nás telefonicky nebo pomocí e-mailu.

Telefon : +420 601 117 098
E-maileshop@guehring.cz


Kontakt Zákaznický účet Produkty Dodávka Vyhledávání Objednávky Bezpečnost Rozhraní Informace

Vaše nejčastější dotazy na společnost Gühring

Dotaz: Kde naleznu kontaktní údaje na svého obchodního zástupce u společnosti Gühring?

Odpověď: Na pravém okraji okna vašeho prohlížeče se vždy nachází tlačítko s písmenem „i“. Pokud jste přihlášeni a kliknete na toto tlačítko, objeví se pole s kontaktními údaji vašeho obchodního zástupce.



Dotaz: Koho kontaktuji v případě problémů s e-shopem nebo v případě dalších dotazů?

Odpověď: V e-shopu, jakož i na webové stránce https://guehring.com/cs/, se v době od 8-16 hodin nachází vpravo dole na bočním okraji tlačítko pro chat. Po kliknutí se objeví okno chatu, díky čemuž můžete svůj dotaz přiřadit různým kontaktním osobám. Vybíráte mezi podporou e-shopu, techniky nebo zákaznickou podporou. Daný pracovník vám potom pomůže.

NEBO: Na pravém okraji se vždy nachází tlačítko se dvěma osobami. Pokud na něj kliknete, objeví se naše kontaktní údaje:
V případě dotazů k e-shopu nás zastihnete od pondělí do pátku v době od 8-16 hodin (s výjimkou státních svátků) na:

E-mail eshop@guehring.cz



Zákaznický účet

Dotaz: Jak se zaregistruji?

Odpověď: Můžete se registrovat na následující straně odkazu: K registračnímu formuláři. Po vyplnění povinných polí klikněte na žluté tlačítko „Vytvořit účet“. Takto jste se zaregistrovali jako uživatelé.



Dotaz: Proč není můj uživatelský účet okamžitě uvolněn?

Odpověď: Po registraci jsou vaše údaje prověřeny a váš uživatelský účet spojen s vaší firmou. O uspěšné registraci budete informováni e-mailem, poté můžete využívat všechny výhody e-shopu Gühring.

Dotaz: Jak se přihlásím?

Odpověď: V okně vašeho prohlížeče se nahoře vpravo v rohu nachází tlačítko „Můj účet“. Kliknutím na žluté tlačítko Přihlášení se otevře strana, na které se můžete přihlásit svým e-mailem a svým heslem. Nebo klikněte na následující odkaz: K přihlášení. Pokud jste zapoměli své heslo, můžete využít funkci "Zapomenuté heslo": Zapomenuté heslo

Dotaz: Zapomněl jsem své heslo, co můžu udělat?

Odpověď: Pokud jste zapomněli své heslo, pak ho může resetovat pomocí funkce „Zapomněli jste heslo?“. Obdržíte e-mail s odkazem, klikněte prosím na tento odkaz a dále zadejte své nové heslo. Respektujte prosím kritéria pro bezpečné heslo.
Pokud vám nebyl e-mail doručen, zkontrolujte prosím svou složku nevyžádané pošty.

Dotaz: Proč nemohu objednávat jako soukromá osoba?

Odpověď: E-shop se zaměřuje pouze na firmy, provozovatele živností, osoby samostatně výdělečně činne a veřejné instituce, ale ne na spotřebitele ve smyslu § 13 BGB (občanský zákoník).

Dotaz: Jaké získám funkce, když jsem se zaregistroval?

Odpověď:

  • Obdržíte individuální nákupní podmínky a ceny.
  • Budete mít k dispozici individuální management oprávnění podle rolí uživatelů.
  • Obdržíte informaci o disponibilitě nástrojů a o jejich stavu.
  • Můžete zřídit rozhraní OCI vůči vašemu systému hospodaření se zbožím.
  • Získáte podrobný přehled o svých objednávkách.
  • Můžete si stáhnout údaje o nástrojích, výkresy CAD (DXF, STP, XML).
  • Můžete si ukládat do paměti nákupní košíky a nákupní seznam (se šablonami nákupního koše).
  • Vaše hledání se rozšíří pomocí kritérií a dokončí se automatickým doplňováním.
  • Nákupní koše můžete plnit a předávat si společně se svými kolegy.
  • V e-shopu můžete používat svá vlastní čísla produktů.


Dotaz: Jak změním svou fakturační adresu?

Odpověď: Svou fakturační adresu můžete změnit prostřednictvím vašeho obchodního zástupce. Za tímto účelem zašlete jednoduše e-mail své kontaktní osobě. Jak můžete nalézt kontaktní údaje svého obchodního zástupce, vysvětlujeme zde zde.


Produkty a zobrazení cen

Dotaz: Proč nevidím žádné ceny?

Odpověď: Přihlaste se prosím, abyste viděli své ceny. Přihlásit se můžete ZDE



Dotaz: Odkud se dozvím, zda je můj požadovaný nástroj k dispozici?

Odpověď: Jako přihlášený uživatel se u příslušného výrobku nebo v nákupním koši kdykoli dozvíte, zda je váš požadovaný nástroj k dispozici, popř. jaká zásoba je na skladě. E-shop zobrazuje tyto stavy:

  • K dispozici
  • Dostupné množství X (X = množství, které je k dispozici)
  • Delší doba dodání (tato informace se zobrazí, když je stav skladových zásob = 0)


Dotaz: Kde naleznu informace k nástrojům?

Odpověď: Pokud kliknete na požadovaný nástroj, zobrazí se podrobná stránka se všemi detaily o produktu a informacemi k oblasti použití. Na základě piktogramů jsou znázorněny všechny důležité parametry produktů. ISO kód upozorňuje na vhodnost použití nástrojů. Po kliknutí na ISO kód se vám zobrazí legenda vhodnosti použití nástroje.


Dotaz: Kde naleznu údaje k příslušným nástrojům a produktům?

Odpověď: Jako přihlášený uživatel obdržíte přístup k výkresům nástrojů a CAD datům, které si můžete stáhnout. Údaje můžete nalézt na straně s podrobnostmi o výrobku v záložce „Downloads“. Data a výkresy nástrojů lze stáhnout jako soubory dxf, step, xml nebo png.


Správa uživatelů

Dotaz: Co je to „Role“?

Odpověď: „Role“ definuje oprávnění pro registrované uživatele. Rolemi je možné řídit například průběh schvalování při nákupu prostřednictvím e-shopu.

Dotaz: Jak založím „Roli“?

Odpověď: Role může zakládat administrátor vaší firmy v „Můj účet“ > „Uživatel“ > „Práva a správa rolí“.


Disponibility a dodávka

Dotaz: Můžu sledovat svou objednávku?

Odpověď: Pomocí odkazu ke sledování zásilky můžete jednoduše a pohodlně kontrolovat stav vaší objednávky v „Můj účet > Objednávky > Podrobnosti“.

Dotaz: Můžu si stáhnout fakturu nebo dodací listy?

Odpověď: V > „Můj účet > Údaje objednávky > Faktury & dodací listy“ si můžete kliknutím na „PDF“ přímo stáhnout soubory ve formátu PDF.


Vyhledávání a datové listy

Dotaz: Jak naleznu produkt co možná nejrychleji?

Odpověď: Pomocí funkce vyhledávání lze velmi rychle nalézt zboží v e-shopu. Díky automatickému dokončování se navrhují možné výsledky již při částečném zadání označení zboží nebo čísel zboží. Zadáním přesného čísla výrobku (např. 5510 5.000) a potvrzením klávesou Enter se dostanete přímo na stránku s podrobnostmi o produktu. Pokud jste uložili v e-shopu svá vlastní čísla produktů, můžete je také nalézt prostřednictvím vyhledávání. (K tomuto viz následující dotaz)

Dotaz: Můžu v e-shopu uložit vlastní čísla produktů?

Odpověď: Individuální čísla produktů můžete v systému uložit prostřednictvím svého obchodního zástupce. Následně je můžete použít při vyhledávání a objednávání zboží v e-shopu Gühring.


Objednávka

Dotaz: Proč nemohu objednávat okamžitě po své registraci?

Odpověď: Odpověď na toto jsme shrnuli pod „Proč není můj uživatelský účet ještě uvolněn?“.



Dotaz: Existuje funkce rychlé objednávky?

Odpověď: Tuto funkci naleznete v e-shopu vpravo nahoře v „Můj účet“. Jako přihlášený uživatel můžete přes rychlou objednávku rychle a snadno vybrat požadované zboží a přidat ho do nákupního košíku. Vaše zadání bude zrychleno automatickým doplněním čísel produktu.



Dotaz: Můžu svůj nákupní koš změnit?

Odpověď: V náhledu nákupního košíku je mnoho možností, jak je možné nákupní košík dále upravovat:

  • Vyprázdnit nákupní košík: Všechny položky v nákupním košíku byly smazány.
  • Uložit/Přeposlat: Pomocí této funkce máte možnost nákupní košík uložit a/nebo přeposlat jinému uživateli.
  • Exportovat nákupní košík (XML + CSV): Pomocí této funkce můžete svůj nákupní košík exportovat jako soubor XML a soubor CSV.
  • Exportovat nákupní košík (pdf): „Funkce Seznam oblíbených položek“: Pomocí této funkce můžete svůj nákupní košík exportovat jako soubor PDF. Jednotlivým položkám jsou přiřazeny QR kódy, které lze pohodlně naskenovat a vyvolat pomocí smartphonu.


Dotaz: Můžu si svůj nákupní koš uložit i jako šablonu?

Odpověď: Pro zefektivnění procesu zadávání vašich objednávek můžete (jako registrovaný uživatel) vytvářet seznamy oblíbených položek/šablony nákupního košíku.



Dotaz: Co můžu dělat se šablonou nákupního košíku?

Odpověď: V této šabloně můžete uložit sestavené nákupní košíky, které lze podle potřeby přenést do aktuálního nákupního košíku. V případě potřeby lze nákupní košíky přeposlat jinému uživateli vaší firmy.



Dotaz: Jak mohu importovat svou šablonu nákupního košíku?

Odpověď: Pokud jste připravili šablonu, můžete ji jako přihlášený uživatel přenést následovně: jděte do nákupního košíku, klikněte na „Rychlá evidence“, vyberte možnost „Import nákupního košíku“. Klikněte na „Vybrat soubor“ a vyberte svůj připravený soubor. Nyní můžete kliknout na „Spustit import“.



Dotaz: Jak uložím svůj nákupní košík?

Odpověď: Pro uložení nákupního košíku klikněte v nákupním košíku na „Uložit/přeposlat“. Tam můžete nákupní košík buď uložit na později nebo jako šablonu ke kopírování pro opakující se objednávky.



Dotaz: Můžu svůj nákupní košík přeposlat někomu jinému?

Odpověď: Nákupní košík můžete přeposlat každému uživateli, který je rovněž přiřazen k zákaznickému účtu.





Dotaz: Kde naleznu svůj uložený nákupní košík?

Odpověď: Své uložené nákupní koše naleznete v rubrice „Můj účet > Funkce objednávání > Moje nákupní košíky“



Dotaz: Jak mohu jedním pouhým kliknutím naplnit nákupní koš?

Odpověď: V e-shopu si můžete pro import do nákupního košíku stáhnout šablonu cestou „Funkce objednávání > Import do nákupního košíku“. Zde můžete snadno zadat požadovaná čísla zboží s příslušným množstvím a poté seznam znovu nahrát do e-shopu. Svůj nákupní košík naplníte přímo pouhým jedním kliknutím. Při zadávání čísel zboží dejte prosím pozor na správný způsob psaní: 5510 3.000 (-> použití tečky a tří míst za tečkou).





Bezpečnost

Dotaz: Co dělat, když zapomenu své heslo?

Odpověď: Na stránce „Zapomenuté heslo“ máte možnost resetovat své heslo. Více informací naleznete na následujícím odkazu: Funkce Zapomenuté heslo.

Dotaz: Kde naleznu Upozornění na ochranu dat?

Odpověď: Do Upozornění na ochranu dat můžete nahlédnout při svém přihlášení. Bez souhlasu, že jste si je přečetli, se nemůžete registrovat. Odkaz, který vede k Upozornění na ochranu dat, naleznete dále na konci každé strany. Na straně se musíte dostat zcela dolů.


Rozhraní vůči systémům hospodaření se zbožím

Dotaz: Jak zřídím rozhraní OCI?

Odpověď:

  • Registrujte se v e-shopu Gühring: K registraci
  • Po schválení uživatelského účtu lze rozhraní zřídit: - Přihlášení v e-shopu Gühring - Dotaz na OCI Auto Login URL pod > Můj účet > Funkce objednávání > Přenos OCI (A = příklad URL: https://webshop.guehring.de/prolineoci/login/q/k/169bd4bc018411b1b3c73ef63563da7/)
  • Povolit Popup pro tento e-shop
  • Odhlásit se z e-shopu Gühring
  • Auto Login URL (A) v ERP uložit jako OCI-Shop
  • Definovat Hook-URL v ERP zákazníka; toto musí být předáno jako parametr HTTP/GET ‚HOOK_URL‘ při vyvolání e-shopu (respektujte psaní velkými písmeny) Příklad: https://webshop.guehring.de/prolineoci/login/q/k/169bd4bc018411b1b3c73ef63563da7/?HOOK_URL=https://erp. kunde.com/
    Při využívání SAP se HOOK_URL obvykle předává automaticky při vyvolání katalogu dodavatele.
  • Vyvolat OCI-Shop v ERP zákazníka a naplnit nákupní košík
  • V náhledu nákupního košíku lze nákupní košík přenést tlačítkem „přenést přes OCI“ do ERP
  • Pokud je požadováno „Smazat nákupní košík?“ – potvrdit dotaz. Tím se nákupní košík v e-shopu Gühring smaže.
  • Přijmout a dále upravovat nákupní košík v ERP.

Ostatní informace

Dotaz: Existují katalogy k prolistování?

Odpověď: Katalogy k prolistování naleznete, pokud v e-shopu najedete kurzorem zcela dolů a kliknete na "Downloads".

Dotaz: Mohu si katalogy také stáhnout?

Odpověď: Pokud jste přihlášení v e-shopu, naleznete všechny aktuální katalogy v „Můj účet"> „Downloadcenter" > „Přehled".

Dotaz: Kde naleznu své zákaznické číslo?

Odpověď: Své zákaznické číslo naleznete, pokud jste přihlášení, v malém seznamu v „Můj účet".